پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع موادغذایی یکماهه بین زلزله‌‍زدگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توزیع ۱۵ هزار بخاری برقی در سرپل ذهاب ادامه دارد.

شعارسال: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع موادغذایی یکماهه بین زلزله‌‍زدگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توزیع ۱۵ هزار بخاری برقی در سرپل ذهاب ادامه دارد.

مرتضی سلیمی ، با اشاره به اینکه تمام مناطق زلزله زده کرمانشاه تحت پوشش کامل اقلام مورد نیاز قرارگرفتند، گفت: ۵۱ هزار و ۵۶۰ بسته یک ماه میان زلزله زدگان توزیع شد.

وی عنوان کرد: بسته های مواد غذایی یک ماه با درج در دفترچه های امدادی در قالب تعداد نفرات ۲ و ۳ نفره میان خانوار توزیع می شود.

این مسئول با بیان اینکه همراه با بسته های یک ماه، ست بهداشتی، گالن پلاستیکی و زیرانداز نیز میان زلزله زدگان توزیع می شود، گفت: در سرپل ذهاب ۱۶ هزار و ۵۰۰، اسلام آباد غرب یک هزار و ۴۹۰، ازگله یک هزار و ۸۷۰، ثلاث باباجانی ۱۱هزار و ۵۰، دالاهو و ریجاب ۴ هزار، سرقلعه جیگران۷۰۰، پشت تنگ یک هزار و ۸۰۰، پاطاق ۲ هزار و ۷۰۰، بزمیرآباد ۲ هزار و ۹۰۰، دشت ذهاب ۲ هزار و ۱۵۰، گیلانغرب ۲ هزار بسته یک ماه توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: ۲۲ هزار و ۱۰۳ست بهداشتی در قالب پوشک بچه، نوار بهداشتی، شیرخشک، صابون، پودر لباسشویی دستی، شامپو، حوله، مسواک، خمیردندان، برس موی سر، دستمال کاغذی جیبی و ناخن گیرمیان زلزله زدگان توزیع شده است.

سلیمی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر ست بهداشتی و بسته های مواد غذایی در جهت رفع دیگر نیازهای زلزله زدگان نیز اقداماتی را همچون تهیه ۷ هزار گالن پلاستیکی و ۱۷ هزار و ۱۰۰ عدد زیرانداز ضد آب میان زلزله زدگان توزیع شد.

* توزیع ۱۵۰۰۰ خاری برقی در میان زلزله زدگان

وی با اشاره به اینکه در روزهای اولیه کار اسکان اضطراری به سرعت انجام شد، گفت: اکنون با مدیریت برنامه ارزیابی مناطق بر اساس الویت اقلام مورد نیاز میان زلزله زدگان توزیع شده است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به بارندگی اخیر در کرمانشاه و احتمال ورود باران به داخل چادرها، نایلون جهت پیشگیری میان زلزله زدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه با درج دفترچه های امدادی توزیع اقلام بصورت عادلانه میان زلزله زدگان انجام می شود، افزود: از صبح امروز توزیع ۱۵ هزار بخاری برقی در شهرستان سرپل ذهاب آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده توزیع بخاری میان زلزله زدگان دیگر شهرستان های زلزله زده نیز آغاز می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396، کدخبر: 4160629 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین