پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
رییس گروه دوستی-پارلمانی ایران و انگلیس گفت: پرونده نازنین زاغری و موضوع پرداخت بدهی انگلیس به ایران دو مقوله جدا هستند و پرداخت بدهی دولت لندن در راستای آزادی نازنین زاغری تکذیب می شود.

شعارسال : مصطفی کواکبیان روز سه شنبه  اظهارکرد: موضوع پرونده نازنین زاغری موضوع جدیدی نیست و مدت زیادی است که در محافل مختلف مطرح می شود.

وی افزود: ما تاکنون با هر هیات انگلیسی که گفت وگوهایی داشتیم اولین بحث آنها در مورد پرونده نازنین زاغری بود، ما هم بارها گفته ایم که قوه قضاییه برای بحث و قوانین، معیارهای خودش را دارد اما برای حل مشکل کمک خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در روزهای اخیر این موضوع مطرح شده که انگلیسی ها قرار است مبلغی را برای نازنین زاغری بپردازند در حالی که این بدهی انگلیس به ایران است و ربطی به موضوع نازنین زاغری ندارد و ما آن را کاملا رد می کنیم.

 بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به سوالی در مورد اخبار برخی از رسانه‌های بریتانیایی مبنی بر پرداخت بدهی دولت انگلیس به ایران و تلاش آنها برای ارتباط این موضوع با پرونده نازنین زاغری گفت: پرونده خانم نازنین زاغری در دادگاه ایران بررسی و پس از طی مراحل حقوقی لازم ، برای ایشان محکومیت صادر شده است.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل برای دریافت حقوق حقه مردم ایران از دولت انگلیس تلاشی وافر و مذاکرات طولانی و مفصلی داشته و این موضوع را از طرق مختلف پیگیری کرده است، تاکید کرد: پرونده خانم نازنین زاغری و موضوع پرداخت بدهی دو مسئله جدا از یکدیگر هستند و هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:30 آبان 1396، کدخبر: 82737687،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین