پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سخنگوی سازمان سنجش گفت: ثبت نام آزمون دکتری سال 97، از فردا آغاز می شود.

شعارسال: حسین توکلی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون دکتری 97، گفت: داوطلبان می‌توانند تا سه شنبه ۷ آذر با مراجعه به سایت اینترنتی، سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این آزمون نام نویسی کنند.

وی افزود: این آزمون برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه آزاد اسلامی، ​ پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ جمعه ۴ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: هزینه نام نوسی در این آزمون ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) است که با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش قابل پرداخت است.

وی گفت: سؤالات این آزمون نیز در حد دانش دانش آموختگان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است که سؤالات تخصصی با ضریب ۴ و سؤالات زبان و استعداد تحصیلی نیز دارای ضریب یک است.دفترچه راهنمای ثبت نام نیز همزمان با آغاز نام نویسی در این سایت اینترنتی منتشر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 30 آبان 1396 ، کدخبر: 369617 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین