پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: از همان لحظات اولیه کلیه نیروهای امدادی و پایگاه های امداد ونجات شهرستان به صورت آماده باش کامل در آمدند و اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان از قبیل پتو و چادر به کرمانشاه اعزام شد.

شعار سال: سید منصور میر ابوطالبی اظهارداشت: زمانی که زلزله اخیر درکرمانشاه اتفاق افتاد و پس لرزه‌های آن در شهرستان کاشان احساس شد از همان لحظات اولیهکلیه نیروهای امدادی و پایگاه های امدادونجات شهرستان به صورت آماده باش کامل در آمدند و با پیگیری مشخص شد زلزله در منطقه ای دورتر از شهرستان بوده است.

رئیسجمعیت هلال احمر کاشان گفت: طی جلسات برگزار شده در فرمانداری کاشان تقسیم کار بین نهاد های مربوطه صورت گرفت تا در جمع آوری کمک‌ها موازی‌کاری انجام نشود.

وی تصریح کرد: در اولین فرصت هماهنگی لازم با داوطلبن همکاری با هلال احمر در شهرهای تابعه انجام شد و 13 محل جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی مستقر شدند.

میر ابوطالبی اذعان داشت: اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از قبیل پتو،چادر، ست ظروف و والور بود که در کاشان به بارگیری شد و تا امروز 550 میلیون ریال کمک نقدی که مستقیم به جعیت هلال احمر شهرستان کاشان تحویل داده شده و 22 دستگاه کامیون کمک های مردمی و 16کامیون اجناس امدادی از انبارهای هلال احمر کاشان با هماهنگی استان اصفهان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی با اشاره به این کهاکنون نیز مواد جمع آوری شده در انبارها در حال تقسیم است تابا هماهنگی با مرکز ستاد بحران کرمانشاهبه مقصد مورد نظر آن‌ها ارسال شود خاطرنشان کرد: 2250 تخته پتو، 170 چادر، 3670 بسته ست ظروف، 3722 شعله والور اقلام ارسالی از انبارهای امدادی هلال احمر می باشد و دو کامیون آب معدنی به تعداد شش هزار و 600بطری از جمله کمک های ارسالی مردم توسط هلال احمر است.

میر ابوطالبی بیان کرد: اقلام وهدایای ارسالی توسط مردم با مجوز هلال احمر17 کامیون و کامیونت شامل 13404 بطری آب معدنی، 2135 تخته پتو، 150 چادر مسافرتی، 7138 قوطی کنسرو ماهی، 11150 قرص نان، 690 کیلو برنج، 2910 بسته پوشک و لوازم بهداشتی، 2550 کیلو انواع حبوبات و قند و دیگر مواد غذایی، 70 تخته فرش ماشینی، 450 قوطی شیر خشک، 885 کارتن البسه مختلف، دو کانکس مسکونی، 60 بسته اسباب بازی، 50 عدد بخاری برقی و تعدادی لوازم آشپزی می باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 1581571: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین