پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
نماینده مردم اهل سنت اورامانات در صحن علنی مجلس گفت: جناب آقای مولوی شما که امام جماعت یکی از مساجد زاهدان هستید در حیطه آن مسجد سخن بگوئید و نگذارید افرادی مثل ریگی ها، در مکتب شما تربیت شوند.

شعار سال: شهاب نادری نماینده مردم اهل سنت اورامانات در صحن علنی مجلس گفت: جناب آقای مولوی یادتان رفته که این مردم مرزدار کرمانشاه بودند که نگذاشتند کشور به دست رژیم بعثی عراق بیفتد و برای اینکار مردم استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم کردند و بیش از ۵۰۰ موشک، بمب و مواد منفجره بر سر این مردم ریخته شد.

وی افزود: این مرزداری به دلیل کدام گناه بود؟ جناب آقای مولوی شما که امام جماعت یکی از مساجد زاهدان هستید در حیطه آن مسجد سخن بگوئید و نگذارید افرادی مثل ریگی ها، در مکتب شما تربیت شوند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شنیده ام که فرمودید عذاب الهی به خاطر گناهان این مردم شامل کرمانشاه شده است.

وی گفت: ما معتقدیم که سخنان شما نه ریشه کارشناسی و نه ریشه دینی دارد و موجب رنجیدن مردم کرمانشاه شده است. بنابراین به شما توصیه می کنیم که در بیانات خود دقت لازم را داشته باشید که موجب ناراحتی مردم نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1244948، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین