پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در جلسه شورای اشتغال گفت: نرخ بیکاری ابرکوه در سال 96 به 14/01 درصد است که در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

شعار سال: ناصر زارع عصر امروز در شورای اشتغال شهرستان ابرکوه گفت: نرخ بیکاری شهرستان ابرکوه 14/01 درصد رسیده است که جمع کثیری از آنان را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند و باید برای فراهم کردن فرصت شغلی برای آنان تشکر کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تا پایان سال 96 تعداد هزار و هشت شغل ایجاد کنند که تا کنون کمتر از 10 درصد آن یعنی 108 مورد محقق شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه با تأکید بر توسعه مشاغل خانگی، افزود: تعداد 320 رسته شغلی زیرمجموعه مشاغل خانگی معرفی‌شده است تسهیلاتی از 5 تا 20 میلیون تومان با سود چهار درصد توسط بانک‌های عامل (رفاه و صادرات) به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود.

زارع به اجرای طرح تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح کلیه افرادی که در شهرهای با جمعیت زیرِ 10 هزار نفر و روستاها طرح و ایده‌ای دارند می‌توانند با تشکیل شرکت‌های تعاونی از اعتباری تا سقف دو میلیارد تومان که برای هر طرح در نظر گرفته‌شده است، بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا راهکارها، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و پیرامون آن بحث و گفتگو کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۹۰۹۰۰۰۷۵۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین