پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
استاندار یزد گفت: توجه به طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد و رفع موانع این پروژه‌ها در سازمان‌های ملی و وزارتخانه‌ها می‌تواند نرخ کاهش بیکاری کشور را به دنبال داشته باشد.

شعار سال: محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به ویژگی ها و مزایای استان یزد که می تواند در حوزه گردشگری بسیار اثرگذار باشد، اظهار داشت: مزیت بزرگ استان یزد، بهره مندی از جاذبه‌هایی برای توسعه گردشگری است که باید برای بهره مندی از این ظرفیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، برنامه ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در استان یزد وجود دارد که این مشکلات سبب افزایش نرخ بیکاری است، افزود: مدیران قبلی برای کاهش نرخ بیکاری کوتاهی نکرده اند اما مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات باید شناسایی شود.

زمانی قمی از جمله این مشکلات به بحث مهاجرپذیری استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: یزد استانی صنعتی است و اغلب صنایع نیز کارگر محور هستند و این امر سبب شده تحصیل‌کرده‌های استان به سایر استان‌ها مهاجرت کنند.

رئیس ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه صیانت از واحدهای آماده به کار در استان یزد از اولویت‌های ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان است، اظهار داشت: این مهم باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

زمانی قمی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را نیز از مواردی برشمرد که دارای اولویت است ما باید برای آن اهتمام ویژه و عزم جدی وجود داشته باشد، افزود: توجه به طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد و رفع موانع بسیاری از پروژه‌ها در سازمان‌های ملی و وزارتخانه‌ها می‌تواند نرخ کاهش بیکاری کشور را به دنبال داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان یزد بیان کرد: این ستاد به شهرستان های مختلف استان سفر خواهد کرد تا بتوانیم با برنامه ریزی، نسبت به کاهش نرخ بیکاری به عنوان یکی از اولویت‌های مهم اقتصاد مقاومتی اقدام کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 19بهمن 96، کدمطلب:4223016، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
دقیقاااا..اقا تا کی میخواین به علت های مختلف این طرح هارو طولانیش کنید؟ این همه بودجه داره برای جاهای نامربوط خرج میشه..الان مگه معضل اصلی بیکاری نیست؟ پس باید تو اهم کارا قرار بگیره
ا.ف75
ناشناس
Germany
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
واقعا هم همینطوره! خیلی از این طرح هایی که مثل همیشه در ایران و همه استان ها نیمه تمام رهاش میکنن اگر همت به اتمامش ببندن خیلی از معضل بیکاری حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین