پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
استاندار مرکزی گفت: حل مشکلات صنایع بزرگ استان مرکزی زمینه ایجاد هزاران شغل، کاهش نرخ بیکاری، تولید ثروت و درآمدزایی را فراهم می کند.

شعار سال: سیدعلی آقازادهپنجشنبه شب در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اراک برگزار شد، اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز از ۲۰ پروژه در استان مرکزی بازدید به عمل آورد.

وی افزود: خوشبتانه در سفر امروز تصمیمات مطلوبی اخذ شد و در این راستا با استفاده از اطلاعات کافی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص پروژه ها توانستیم بحث های کارآمدی داشته باشیم، مشکلات عمده واحدهای بزرگ تولیدی استان مرکزی در این سفر برای وزیر شرح داده شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه و معاونت اقتصادی استان به همراه سایر ارگان های مربوطه جمع بندی مطلوبی از مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی تهیه کرده بودند که ارائه شد.

آقازاده تصریح کرد: اگر تصمیمات اخذ شده در جریان این سفر و در مورد چند صنعت بزرگ استان مرکزی مورد اجرا قرار گیرند به طور حتم ۱۰ تا ۱۲ هزار شغل به مشاغل استان مرکزی افزوده و صدها میلیارد تومان تولید و ثروت در استان مرکزی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در خصوص وضعیت کنونی برخی صنایع بزرگ اراک نگران هستیم و درخواست داریم این مساله مورد توجه ویژه وزیر و معاونین وی قرار گیرد، زیرا اگر موانع برطرف شود تاثیر بسیار مثبتی در عرصه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان برجای می گذارد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: مردم استان مرکزی از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست دارند تا تلاشی انجام گیرد که کارخانه رنو در استان مرکزی مستقر گردد زیرا این اقدام می تواند ده ها هزار میلیارد تومان به درآمدزایی استان مرکزی بیافزاید.

آقازاده بیان کرد: تصمیمات امروز می تواند درخشش استان مرکزی را در عرصه تولید و صنعت بیش از گذشته محقق سازد.

وی ابراز داشت: به رغم وجود مشکلاتی اعم از تحریم ها و... عملکرد استان مرکزی هرسال بهتر از سال گذشته بوده و آمار نشان می دهد اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در استان مرکزی درحال تحقق است و امیدواریم تصمیمات این سفر سبب ثبت کارنامه ای درخشان تر برای استان مرکزی شود.

استاندار مرکزی افزود: مردم ما در تمام مقاطع زمانی به این نظام و حکومت پایبند بوده اند و این مسئله امری ثابت شده است و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز مردم ثابت می کنند که همچنان در رکاب نظام و آرمان های امام راحل هستند و در مسیر تحقق اهداف مقام معظم رهبری استوارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 بهمن 96، کد مطلب: 4223356: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا هم همینه..حس میکنم انگار کسی واقعا به فکر نیست تو این مملکت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین