پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
اولین مدرسه خیر ساز در منطقه انزل ارومیه افتتاح شد.

شعار سال: اولین مدرسه خیر ساز در منطقه انزل ارومیه افتتاح شد.

 در آستانه هفته وحدت ، اولین مدرسه خیر ساز منطقه انزل با حضور فرماندار شهرستان ارومیه افتتاح شد.

در این مراسم عباس حسن خانی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: مدرسه سازی یک امر خدایی و خیرات ماندگار است و همه ما باید پیشگام در ساخت مدرسه ، زیر بنای پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

علی آقاباباقوشچی، رئیس آموزش و پرورش منطقه انزل ، ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت اظهار کرد: این مدرسه نماد و تجلی وحدت در منطقه انزل و محرومیت زدایی از این منطقه است.

همچنین آخوندیان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی نیز ضمن تقدیر از تلاش خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد: احداث مدرسه در چنین جای محروم و دور افتاده‌ای یک کار مقدس و مصداق عدالت آموزشی در امر خیر مدرسه سازی است.

به گزارش ایسنا؛ این مدرسه دو کلاسه و به همراه یک اتاق معلم توسط خانواده مرحوم تبریزچی در زمینی به مساحت ۸۰۰ و با زیر بنای ۱۶۰ متر مربع و با هزینه ۲۳۰ میلیون تومان احداث شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کدمطلب:96091206180، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین