پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
فرماندار املش از تخصیص 70 میلیون تومان برای تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی املش خبر داد.

شعار سال: یونس محمودی عصر شنبه در مراسم افتتاح سالن پینگ‌پنگ این شهرستان اظهار کرد: به برکت دولت تدبیر و امید کارگروه ساماندهی ورزش و جوانان املش از فعال‌ترین کارگروه‌های این شهرستان است.

وی کارگروه ورزش املش را طبق آمارهای اداره کل ورزش و جوانان گیلان مقام سومی استان خواند و افزود: املش هم در حوزه فرهنگی و هم در حوزه ورزشی یکی از معدود شهرستان‌هایی است که توانست با تعلیم و پرورش نخبگانی در حوزه‌های ورزشی در قهرمانی ملی و استانی خوب بدرخشد.

فرماندار املش ورزش این شهرستان را تأثیرگذار و تأثیرپذیر در ورزش کشور برشمرد و تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان املش 470 میلیون تومان از فصول مختلف فرهنگی به 12 پروژه کمیته شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: برای تجهیز و تعمیر اداره ورزش املش و سایر اماکن تابعه شهرستان 70 میلیون تومان اختصاص یافت تا بتواند بخشی از موانع ورزشی جوانان این شهرستان برطرف شود.

محمودی توجه به زمین ورزشی خرشتم، رانکوه و حاجی‌آباد را مورد تأکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی فوتبال و والیبال ساحلی از نیازهای ورزشی شهرستان املش است.

وی از فعالیت 22 هیأت ورزشی در املش خبر داد و افزود: امیدواریم با کمک مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات هیأت‌های ورزشی شهرستان را حل کنیم.

فرماندار املش بیان داشت: احداث سالن‌های ورزشی مسقف در روستاهای سیویر، گرمابسرا، هلوسرا و سایر روستاهای املش در دستور کار جدی شهرستان است و ما آمادگی کمک به ورزش شهرستان جهت تأمین و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هستیم.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 700 مترمربع زمین دارای شناسه ورزشی سنددار تحت تملک در روستای هردوآب تصریح کرد: ایجاد سالن ورزشی چندمنظوره مسقف در این زمین که بتوان مسابقات مختلف را در آن برگزار کرد ضروری است.

محمودی به جایگاه ورزش در جامعه به‌عنوان ابزاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: برای توسعه و تأمین زیرساخت‌های ورزش شهرستان املش باید اهتمام ویژه‌ای شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان املش در مراسم افتتاح تنها سالن پینگ‌پنگ این شهرستان با اشاره به امکانات ورزشی املش اظهار کرد: تلاش ما استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت ارتقای ورزش شهرستان است.

اسدالله عبدالله تبار با اشاره به تعامل اداره ورزش و جوانان املش با سایر دستگاه‌ها مانند سپاه و آموزش‌وپرورش جهت در اختیار گرفتن سالن‌های ورزشی آنان افزود: با تجهیز و فراهم کردن امکانات اولیه برای کشتی، بدن‌سازی، رزمی و ژیمناستیک در این سالن‌های ورزشی امروز ما شاهد حضور بیش از 130 نفر از نونهالان، نوجوانان و جوانان املشی در این مکان‌ها هستیم که برای تمرینات ورزشی حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از این ورزشکاران تعداد شش تا هفت نفر منتخب گیلان هستند، تصریح کرد: اقتصاد شهرستان املش بر پایه کشاورزی خاصه چای و برنج است و ما به وجود صنعت جهت حمایت‌های لازم و سریع از ورزش شهرستان نیازمند هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان املش نگاه این اداره را پرورش نخبگان ورزشی با همین امکانات اندک ذکر کرد و گفت: اگر امکاناتی به هیات های ورزشی بدهیم ما می‌توانیم برای آینده حداقل از این هیات ها توقع داشته باشیم که نخبه ورزشی ملی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در بخش نونهالان و نوجوانان املش خوب کارکرده است، افزود: در بخش بانوان اخیراً املش مقام خوبی در رشته‌های رزمی و تنیس روی میز گرفتند.

گفتنی است :سالن پینگ‌پنگ املش بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیون تومان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، روز شنبه سالن پینگ‌پنگ املش با زیربنای 150 مترمربع و اعتباری بالغ‌بر 235 میلیون تومان به مناسبت هفته وحدت و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نیکان املش، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: - ، www.nikanamlash.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین