پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
استاندار چهارمحال و بختیاری شکایت از انتقادات رسانه ها را ممنوع عنوان کرد و گفت: بهترین جواب در برابر انتقادات و تخریب ها شفاف سازی است.

شعار سال: اقبال عباسی ساعاتی پیش در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب قلم در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در اداره امور از رسانه ها کمک می خواهیم اظهارکرد: ارتباط شعاعی و رسیدن به یک نظر مشترک با اهالی فن در چهارمحال و بختیاری دوهدف اصلی در مدیریت استان است.

وی ارتباط شعاعی با افراد و گروه‌های مختلف را جایگزین ارتباط لایه‌ای دانست و افزود: ارتباط شعاعی بدین معنی است که با همه گروه‌ها و جریان از هر طیفی ارتباط مستقیم بر قرار شود تا از افراد، گروه‌ها و جریان‌های خاصی بهره گرفته نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه استان باید در جهت کسب رضایت مردم باشد؛ رضایت طیف ویا جناح خاص نباید مد نظر هیچ مسئولی باشد.

عباسی شکایت از مطبوعات و رسانه را امری ناپسندو غیراخلاقی دانست و گفت: رسانه ها آینه شفاف مسئولین هستندو اگر مسئولین خود را در آن نبینند شکست می خورند.

وی بهترین جواب به نقد و حتی تخریب هارا پاسخگویی شفاف مدیران عنوان کرد و خطاب به مسئولین گفت: من به مدیران پیشنهاد می کنم یک فرد قلم به دست را در کنار خود داشته باشند تا بتواند جواب رسانه‌ها را آگاهانه بدهد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخبین مردم چهارمحال و بختیاری هستندو اگر جایگاه و شان آن ها حفظ شود به مردم احترام گذاشته ایم اما اجازه نمی دهیم از این شان و جایگاه سوءاستفاده گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به پروژه انتقال آب بن به بروجن اشره و گفت: این پروژه فعال بوده و لوله‌گذاری آن در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تنها3 کیلومتر از این پروژه در اصفهان انجام می‌شود و مابقی در استان، و به هیچ عنوان این پروژه در استان متوقف نخواهدشد.

عباسی به استفاده از بودجه های فرهنگی در امور عمرانی اشاره و خاطر نشان کرد: در دستگاه‌هایی که حوزه‌های تخصصی هستند به دنبال مدیران سیاسی نیستم خصوصاً درزمینهٔ فرهنگ و با مشورت نماینده ولی‌فقیه در استان انتخاب می‌شوند.

وی بیان داشت: برای پیشبرد اهداف در چهارمحال و بختیاری ۳ برنامه کوتاه مدت که همان برنامه‌های سالانه در قالب برنامه و بودجه هستند، برنامه میان مدت که همان برنامه پنج ساله توسعه کشور است و برنامه دراز مدت یا سند چشم‌انداز ۲۰ ساله در دستور کار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به استفاده از دانشگاه های معتبر و یا شرکت های مربوطه برای توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... استان اشاره و گفت: باید طرح های طراحی شوند که موجب افزایش امید مردم به ماندگاری را تقویت کند و موجب تقویت استان شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهانبین نیوز ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:37444، www.jahanbinnews.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
درود بر تو مرد بالاخره یکی حرف دل ما رو زد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین