پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کمیته ملی المپیک در چاپ نقشه ایران بر پیراهن هواداران در مسابقات وزنه‌برداری مسابقات جهانی آمریکا اشتباه عجیبی مرتکب شد.

شعار سال: تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی در کشور آمریکا به سر می برد . در این میان کمیته ملی المپیک برای تماشاگران ایرانی حاضر در سالن اقدام به تهیه لباسی متحدالشکل به منظور تشویق ورزشکاران کشورمان کرد، ولی اشتباه عجیب طراحان این لباس حاشیه های فراوانی را به دنبال داشت.

در طرح نقشه ایران حک شده بر روی این لباس استان خوزستان و دریای خزر وجود ندارد؛ موضوعی که واکنش کاربران و رسانه ها را در پی داشت.

البته کمیته ملی المپیک اعلام کرده است که هیچ نقشی در طراحی این تی‌شرت نداشته و لباس‌ها توسط رایزن فرهنگی دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در آمریکا به تعداد 500 عدد و برای ساماندهی علاقه مندان به تیم ملی آماده شده بود.

دفتر حافظ منافع نیز به کمیته ملی المپیک گفته است که طرح را از روی اینترنت برداشته و در این کار بی‌دقتی شده است، اما تی‌شرت‌ها با طرح اصلاح شده بین هواداران پخش خواهد شد.

در ادامه طرح این لباس را در صفحه اینستاگرامی کمیته ملی المپیک مشاهده می کنید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 آذر 96، کد مطلب: 6346106: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین