پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۹۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
تازه‌ترین مجله تجارت فردا با عکس الویرا نابیولینا منتشر شد. در این شماره پرونده‌ای درباره وضعیت بانک‌های روسیه تدارک دیده شده است و در همین رابطه عکس جلد هم با تیتر بانکدار تزار به الویرا نابیولینا رئیس بانک مرکزی روسیه اختصاص داده شده است.

شعار سال: تازه‌ترین مجله تجارت فردا با عکس الویرا نابیولینا منتشر شد. در این شماره پرونده‌ای درباره وضعیت بانک‌های روسیه تدارک دیده شده است و در همین رابطه عکس جلد هم با تیتر بانکدار تزار به الویرا نابیولینا رئیس بانک مرکزی روسیه اختصاص داده شده است.

درباره عکس روی جلد آمده است: روزی که ولادیمیر پوتین، الویرا نابیولینا را به ریاست بانک مرکزیروسیهمنصوب کرد، هیچ کس فکر نمی‌کرد او منجی نظام بانکی کشورش شود. آخرین رئیس‌کلبانک مرکزیروسیه که دست به پاک‌سازی بازارپولزده بود در سال ۲۰۰۶ بهقتلرسید؛ اما این زن تا امروز موفق شده مجوز ۳۴۰ بانک متخلف را باطل کند و ۳۵ بانک بزرگ را از سقوط نجات دهد. الویرا نابیولینا کیست و با چه سیاست‌هایی نظام بانکی روسیه را نجات داده است؟ سه پرونده مهم این مجله در این شماره به وداع با زراعت: آیا به پایانکشاورزیدر ایران رسیده‌ایم؟، گزارش پاک‌سازی: بازار غیرمتشکل پولیایرانچگونه برچیده شد؟اقتصادتخیلی: آیاجلال آل احمدضدتوسعه بود؟ اختصاص یافته است.تجارت فردا نشریه‌ای از گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» است که شنبه هر هفته با قیمت ۱۲ هزار تومان روی میزهای مطبوعاتی قرار می‌گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کدمطلب:۳۳۲۴۴۰۹، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین