پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرده ایم هر چه زودتر اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های حفاظت و بهبود خاک کشاورزی را اختصاص دهد.

شعارسال: علی مراد اکبری در مراسم روز جهانی خاک با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، مجلس دولت را موظف کرده سالانه در ٥٠٠ هزار هکتار، بهبود وضعیت خاک کشاورزی انجام دهد، افزود: از سازمان برنامه و بودجه انتظار می رود منابع اعتباری این طرح در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد تا اجرای آن امکان پذیر شود.

وی یادآور شد: اخبار جدید نشان می دهد ردیفی برای کشاورزی حفاظتی در بودجه ٩٧ دیده شده که این اتفاق بسیار مثبتی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با بیان اینکه در این روزها نگرانی در مورد آب و کیفیت آن بیشتر از آب است، اظهار کرد: حساسیت ها درباره خاک که ظرف نگهداری آب است در کشور ما مانند سایر کشورهای دنیا وجود ندارد.

اکبری اضافه کرد: طی چند سال اخیر سازمان های تخصصی دنیا از جمله فائو، به این موضوع پرداخته اند و سالانه مجمع جهانی خاک را برگزار می کنند و کشورهایی که با مشکل خاک روبرو هستند مسائل آن را در این مجمع پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: اخیرا ایران نیز به عضویت این مجمع درآمده است.

اکبری تاکید کرد: علت برگزاری این مراسم برداشتن گامی مهم در جهت تغییر رفتار ما در جهت تعامل بهتر با خاک و صیانت از این ماده باارزش است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 ، کدخبر: 236738 ، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین