پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
شهردار ساوه گفت: روزانه بیش از ۱۶۰ تن زباله خانگی در این شهرستان تولید شده و سایت پردازش پسماند شهرداری با ظرفیت ۲۵۰ تن در روز کار تفکیک و بازیافت را انجام می‌دهد.

شعارسال: شهردار ساوه گفت: روزانه بیش از ۱۶۰ تن زباله خانگی در این شهرستان تولید شده و سایت پردازش پسماند شهرداری با ظرفیت ۲۵۰ تن در روز کار تفکیک و بازیافت را انجام می‌دهد.

سید مهدی حسینی ظهر امروز در جلسه مدیریت پسماند که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت مدیریت پسماند در این شهرستان اظهار داشت: تهدیدات زیست محیطی و انتشار آلودگی‌های ناشی از دفن غیر بهداشتی زباله، سلامت عمومی مردم را به مخاطره می‌اندازد و مشکلات فراوانی در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی را در جامعه پدید می‌آورد که به همین سبب برای حفظ سلامت مردم و کاهش آلایندگی‌های محیط موضوع دفن بهداشتی پسماند به‌طور جدی از سوی مسئولان پیگیری شود و تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری و هماهنگی بین بخشی و فرا بخشی است.

وی افزود: تجمیع پسماندها در همه شهرهای این شهرستان یک ضرورت است اگر موضوع تجمیع در شهرستان نادیده گرفته شود ممکن است به سرجمع اعتبارات سال آینده شهرستان لطمه وارد شود و کسری اعتبار و بودجه شهرداری را در پی داشته باشد.

شهردار ساوه بیان کرد: در تمامی مراحل مدیریت پسماند یکی از اساسی‌ترین رمز موفقیت، آگاهی و مشارکت مردمی است و در واقع می‌خواهیم به شهروندان آموزش دهیم که در پاکیزه نگه‌داشتن شهر خود احساس مسئولیت کنند زیرا هر چند ما باید مدیریت خود را درست انجام دهیم اما لازم است مردم هم با این مجموعه همکاری داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: مسئولان هم ارتقاء و بهبود سطح سلامت مردم و جامعه را دغدغه‌ و اولویت‌های اصلی خود دانسته و در این راستا با شهرداری همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: دفع پسماند در سطح شهرها و روستاهای ساوه باید با مکان‌یابی مناسب و تعیین سایت متمرکز و با همکاری بخشداری‌ها و شهرداری‌ها و با محوریت اداره محیط زیست انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 1598124، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین