پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
نیروی هوایی عربستان سعودی طی ساعات گذشته حدود ۵۰ نوبت، مناطق و استان‎های مختلف یمن را هدف حملات خود قرار داده است.
شعارسال:جنگندههای سعودی آمریکایی در ادامه حملات خود علیه یمن، طی ساعات گذشته ۴۹ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری دولتی یمن «سبأ» گفت که جنگندههای سعودی شش بار منطقه «صبرین» استان الجوف و شش بار منطقه «عسیلان» استان شبوه را بمباران کردند.

نیروی هوایی عربستان شب گذشته همچنین مناطق مختلف منطقه «نهم» استان صنعاء را در شش نوبت بمباران کردند و ۹ بار دو منطقه «حرض» و «میدی» استان حجه واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند.

جنگندههای سعودی دو بار نیز بیمارستان «حیس» استان الحدیده و دو بار منطقه «شدا» و چهار بار دو منطقه «الازهور» و «القد» در منطقه رازح استان صعده را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن گفته که جنگنده‌های سعودی دو بار پایگاه «الشبکه» در نجران و دو بار منطقه «وادی جاره» در جازان و دو بار نیز پایگاه «مجازه» در عسیر را بمباران کردند.

حملات عربستان به یمن به بهانه بازگرداندن مشروعیت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن، سه سالی است که ادامه دارد و طی این مدت، بیش از ۱۲ هزار شهروند یمنی کشته و هزاران نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش یمن نیز در پاسخ به حملات متجاوزانه عربستان و بمباران مناطق مسکونی در یمن، مواضع و پایگاه‏ های نظامی عربستان را هدف حملات موشکی خود قرار میدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری فارس،تاریخ انتشار 20 آذر 96، کدخبر : 13960920000821، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین