پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن ، صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی در این استان خبر داد.

شعار سالمحمد دادو رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت :صدور و تمدید کارت کار موقتویژه اتباع افغانی و عراقی در این مرحله به ما ابلاغ شده است و اتباع افغانستانی که در طرح آمایش مرحله ۱۲ و طرح ۱۱ آمایش شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها نسبت به تمدید کار موقت خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله صدور و تمدید کارت کار موقت ویژهاتباع افغانستانی و عراقیبه ما ابلاغ شد و اتباع عراقی که در شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به تمدید کارت موقت خودشان اقدام کنند.

دادو با بیان اینکه فراخوان صدور و تمدید کارت کار موقت ویژه اتباع افغانستانی و عراقی از امروز آغاز شده است، افزود: فاز اول این طرح تا پایان دی‌ماه تعیین شده است و در صورتی که احیانا اتباعی از این طرح جاماندند و یا خبر نداشتند این طرح بعد از این مدت اعلام شده نیز تا پایان سال تمدید خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:۶۳۵۵۶۵۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین