پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۵ هکتار اراضی ساحلی لاهیجان برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان آزادسازی می‌شود.

شعار سال:ابوذر ندیمی درباره مصوبات زیست محیطی سفر دولت به گیلان، افزود: درباره مسائل زیست محیطی استان گیلان در جلسه‌های قبل از سفر رئیس جمهور به گیلان با سه معاون رئیس جمهور محمدباقر نوبخت، علی شریعتمداری و حجت الاسلام مجید انصاری بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه سفرهای دوره کنونی با دولت‌ گذشته متفاوت است، گفت: در دولت یازدهم در سفرهای استانی جلسه هیئت وزیران تشکیل نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در دولت گذشته در سفرهای استانی رئیس جمهور، وزرا در تصویب پروژه‌هایی که به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان‌ها حضور داشتند نقش ایفا می‌کردند.

ندیمی خاطرنشان کرد: اکنون پروژه‌های جدید حداقلی است در حالی که در سفرهای دولت گذشته پروژه‌ها حداکثری بود. وی افزود: در زمینه پسماند، مسائل مربوط به رودخانه‌ها و مباحث زیست محیطی تصمیماتی گرفته شد که از جمله آن می‌توان به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای رودخانه‌های رشت اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور هنوز به نمایندگان و استان ابلاغ نشده است، تصریح کرد: پروژه‌هایی که بیان می‌شود عمدتا توافقات بیان شده بوده و هنوز مصوبات اعلام نشده است.

ندیمی افزود: البته رئیس جمهور پس از سفر جلسه‌ای با وزرای مربوطه برگزار کرد اما خروجی این جلسه‌ها هنوز اعلام نشده است

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی استان گیلان، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 1394، کد مطلب: 25803: www. gpna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین