پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
امام جمعه لوشان، گفت: کسانی که در انتخابات مجلس رأی آوردند نباید به مردم پشت کنند و بروند و دیگر پشت سرشان را نگاه نکنند.

شعار سال: حجت الاسلام علی اکبر بابایی، در جشن انقلاب که در جمال آباد لوشان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و پشتوانه مردم به پیروزی رسید و پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز در آورد.

وی، ادامه داد: دشمن بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی هنوز دشمنی خود را کنار نگذاشته و به دنبال اجرای نقشه هایش است.

امام جمعه لوشان در بخش دیگری از سخنانش، انتخابات ۷ اسفند را سرنوشت ساز دانست و افزود: کسانی که در انتخابات مجلس رأی آوردند نباید به مردم پشت کنند و بروند و دیگر پشت سرشان را نگاه نکنند.

وی در ادامه خطاب به کاندیداها گفت: همین طور که الان گوشه به گوشه می گردید تا از مردم اعتماد بگیرید وقتی رأی هم آوردید یادتان باشد که به مردم خیانت نکنید و در جهت احقاق حقوق مردم گام بردارید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زیتون خبر، تاریخ انتشار 19 بهمن 1394، کد مطلب: 21815: www. zeytounkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین