پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مدیر امور شعب موسسه اعتباری ارمان ایرانیان در مازندران گفت:در سال 94 با جذب حداکثری منابع، رعایت اصل مشتری مداری و بانکداری مبتنی بررضایتمندی حماسه اقتصادی دیگری رقم خواهیم زد.

شعارسال : عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگاران افزود: موسسه اعتباری ارمان ایرانیان در مازندران افتخار دارد همانند گذشته با تلاش خستگی ناپذیر ، تکیه بر مفاهیم سالم و سازنده اقتصادی و همچنین توانایی علمی و پایبندی کارکنان خود به ارزش های الهی و انسانی ، با تحولی چشمگیر در زمینه بانکداری چهره جدیدی درمیان فعالان اقتصادی و عموم مردم مازندران ارائه کند.وی افزود:موسسه اعتباری ارمان ایرانیان امانت دار نسبت به کسانی است که این مجموعه را مورد اعتماد و اطمینان خود قرارداده و اندوخته های خود را به این موسسه واگذار کرده اند. در حال حاضر آن چیزی که باعث خرسندی و ابراز رضایت در مجموعه موسسه مالی ارمان ایرانیان خواهد شد، پایبندی به اصول و اخلاق حرفه ای بوده که ریشه و بنیان در باورهای دینی وایرانی ما دارد.وی ادامه داد: ارمان ایرانیان برای دسترسی به اهداف آرمان گرایانه خود در سال 94 کیفی سازی،تعمیق بخشی و تنوع بخشی به خدمات در بعد کمی و کیفی را سرلوحه فعالیتهای خود قرار خواهد داد.
بابایی گفت: مدیریت امور شعب موسسه اعتباری ارمان ایرنیان در مازندران با اقدامات و برنامه هایی که در دست دارد سال آینده با قوت و گستره بیشتری در حوزه نظام پولی و بانکی کشور به فعالیت ادامه می دهد.
وی با بیان اینکه ارمان ایرانیان ثمره اعتماد مشتريان است افزود: شعار حق با مشتری است ،نه تنها یک شعار بلکه ‌باور همه مدیران وکارکنان موسسه ارمان ایرانیان است. ‌آسان سازی خدمات ،تسریع در پاسخگویی ، تامین خواستها ونظرات مشتری را حقی غیر قابل انکارمی دانیم و به ان باور داریم.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری ارمان ایرانیان در مازندران اظهار داشت :ما به عنوان یک نهاد پولی در کنار فعالیت های جاری بانکی ، استراتژی خود را در بخش تخصیص منابع به طرح ها و برنامه های تولیدی ، توسعه ای و زیر بنایی داده و ظرفیت سازی و ایجاد بستر برای رشد و توسعه شاخص های اشتغال در کشور را نیز در برنامه های خود گنجانده ایم.‫سال نو فکرنوعیسی بابایی افزود:ما ارمانی ها امیدواریم که با تلاش های مان بتوانیم سهمی در شکوفایی و بالندگی جامعه ای که در آن فعالیت می کنیم ، داشته باشیم. اعتقاد داریم که یک ارمان خوب فقط در یک محیط خوب معنی پیدا می کند. پس برای تداوم وپویایی در«سال نوبا فکرنوو ارمان نو» می کوشیم. منتظرخبرهای خوش ارمان ایرانیان در سال 94 باشید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی "شمال نیوز" ، تاریخ انتشار چهارشنبه 20 اسفند 1393 ، کد مطلب : 113387 : www.shomalnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین