پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از افتتاح ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در سطح کشور خبر داد.
شعارسال: ۴۰۰هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در کشور افتتاح می‌شود. احمد اصغری مهرآبادی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان هشت هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر گیلان در محوطه مسکن مهر ۱۹۲ واحدی معلولین شهرستان آستارا افزود: عزم دولت در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، راسخ است.

وی با اشاره به اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص پیگیری پروژه‌های مسکن مهر عمل کرده است، اضافه کرد: ۷۹۱ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور باقی مانده که شورای پول و اعتبار افزایش تسهیلات بانکی برای این میزان از واحد‌ها را تصویب کرد.

وی افزایش سقف تسهیلات از ۵۰ هزار میلیارد تومان به ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را به عنوان مهم‌ترین مصوبه شورای پول و اعتبار برای واحدهای باقیمانده ذکر و بیان کرد: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، دو مصوبه از شورای پول و اعتبار برای مسکن مهر اختصاص یافته که هدف اصلی اتمام پروژه‌ها تا پایان سال ۹۵ می‌باشد

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۲۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به اتمام رسیده است، افزود: ۳۵ درصد کل افتتاح‌های مسکن مهر در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ۴۵ درصد فروش اقساطی، ۵۲ درصد اسناد ماخوذه اعیانی و ۷۵ درصد وصولی اقساط مسکن مهر در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به افزایش سقف تسهیلات فردی از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان، ادامه داد: میزان وصولی ماهیانه مسکن مهر ۲۸۰ میلیارد تومان است که تا پایان شهریورماه سال ۹۵، ۱۰ هزار میلیارد تومان از همین منبع وصولی تامین می‌شود که کل پروژه‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد.

وی سهم استان گیلان از پروژه‌های مسکن مهر را ۷۵ هزار واحد عنوان کرد و گفت: ۵۵ هزار واحد تاکنون افتتاح و تحویل داده شده و ۲۰ هزار واحد در مرحله ساخت است که تا پایان سال جاری، ۱۰ هزار واحد آن تحویل داده می‌شود.

امروز (چهارشنبه) به صورت هم زمان هشت هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، صومعه سرا، رودسر، فومن، لاهیجان، لنگرود، رستم آباد و لوشان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و استاندار گیلان به صورت تجمیعی در آستارا با صرف هزینه‌ای بالغ بر دو هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح شد. شهرستان آستارا در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از سایت گیل نگاه کد مطلب: 10531 تاریخ: ۱ مهر ۱۳۹۴ : http://gilnegah.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین