پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
صبح امروز در جلسه گرامیداشت نیم قرن فعالیت بازار سرمایه در ایران که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد از سکه یادبود پنج هزار ریالی «پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه ایران» رونمایی شد.

شعارسال:صبح امروز در جلسه گرامیداشت نیم قرن فعالیت بازار سرمایه در ایران که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رییس کل بیمه مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد از سکه یادبود پنج هزار ریالی «پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه ایران» رونمایی شد.

 این سکه ها به تعداد بیست میلیون قطعه و با پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و موافقت وزیر دارایی براساس بند «و» ماده ۲ قانون پولی و بانکی کشور، ضرب و همزمان با رونمایی به بازار عرضه خواهد شد.

این سکه با نقشی در رو و با ضرب «طرح یادبود پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه ایران» در پشت می باشد. وزن این سکه ۱۰.۱، قطر ۲۹.۳ و با آلیاژی مرکب از مس،روی و نیکل است.



شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار8بهمن 96،کد خبر: 3961108120، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین