پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۲۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به اظهارات متناقض مسئولان دولتی درباره معجزه‌گری برجام برای اقتصاد ایران،گفت: خوب است دولتمردان به جای گفتار درمانی امضای قراردادهای اقتصادی روی کاغذ، بهبود وضعیت اقتصادی را در عمل نشان دهند.

شعار سال: مجتبی خسروی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به اظهارات متناقض مسئولان دولتی قبل و پس از امضای برجام، اظهار داشت: از ابتدا دولتمردان تمام تمرکز خود را بر توافق هسته‌ای قرار داده بودند به گونه‌ای که دیگر مسائل کشور در اولویت کاری آنها نبود که همین امر رکود بی‌سابقه اقتصادی را بر کشور حاکم کرد.

وی افزود: در این وضعیت تنها سخنی که از مسئولان می‌شنیدیم، رسیدن به توافق برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفع تمام مشکلات بود. دولت به گونه‌ای به دنبال توافق بود که حتی آب خوردن مردم را هم به آن گره زد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در همان زمان منتقدان دلسوز بیان می‌کردند که ارتباط دادن تمامی مسائل به توافق هسته‌ای و برجام اشتباه راهبردی است و دولت نباید چنین توقعی را در مردم به وجود بیاورد که پس از برجام قرار است، معجزه‌ای رخ دهد.

خسروی با بیان اینکه تنها راه بهبود وضعیت اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است، گفت: اینکه مردم را منتظر برجام بگذاریم و در آنان این توقع را بوجود بیاوریم که قرار است با برجام معجزه رخ دهد، خطای راهبردی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به تغییر مواضع دولتمردان نسبت به معجزه‌گری برجام، اظهار داشت: در حالی که پیش از امضای برجام مسئولان دولتی رفع همه کاستی‌ها و نقایص موجود در کشور را به پس از برجام موکول می کردند اکنون مواضعی متفاوت اتخاذ می‌کنند و مداوماً بر این موضوع پافشاری می‌کنند که برجام معجزه نمی‌کند، نباید انتظار داشت برجام همه مسائل را حل کند، حل مشکلات زمان بر است، تاثیر برجام محدود است.

وی در پایان گفت: خوب است دولتمردان بجای گفتار درمانی و ایجاد توقع بین مردم و امضای قراردادهای اقتصادی روی کاغذ، بهبود وضعیت اقتصادی را در عمل نشان دهند. معجزه‌گری برجام از ابتدا هم نمی‌توانست واقعیت داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار سه شنبه 25 اسفند 1394، کد مطلب: 13941225000212 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
رشته و تخصص این بنده خدا چیه؟
بعضی ها با حرف زدن فقط قصد اعلام حضور خودشون رو دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین