پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۱۲۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
رئیس اتحادیه صنف رنگ‌فروشان تهران با بیان اینکه کاهش انبوه‌سازی و قدرت مالی مردم بازار رنگ‌فروشان را تحت تاثیرقرار داده است گفت رکود اقتصادی بازار را زمینگیر کرده است.

شعارسال: رئیس اتحادیه صنف رنگ‌فروشان تهران با بیان اینکه کاهش انبوه‌سازی و قدرت مالی مردم بازار رنگ‌فروشان را تحت تاثیرقرار داده است گفت رکود اقتصادی بازار را زمینگیر کرده است.

به گفته حبیب انوری در سال‌های گذشته، تولیدکنندگان رنگ، با افزایش نرخ ارز اقدام به واردات رنگ فله از چین کردند و پس از بسته‌بندی در ایران با نام برند خود به بازار عرضه می‌کردند. چرا که واردات مواد اولیه رنگ با هزینه‌ گمرکی و نرخ ارز بالا به صرفه نیست، این در حالی است که کیفیت رنگ‌های ایرانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی می‌افزاید: «حدود 20 درصد از نیاز بازار رنگ کشور از طریق واردات تامین می‌‌شود. برخی مواد اولیه اصلی تولید رنگ از آلمان وارد می‌شود اما با افزایش نرخ ارز، تولیدکنندگان برای کاهش قیمت تمام شده تولید، مواد اولیه با کیفیت پایین از چین وارد می‌کنند.

انوری ادامه می‌دهد: «رکود حاکم بر صنعت ساخت‌و ساز تاثیر مستقیمی بر صنعت تولید رنگ گذاشته است.»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1397 ، کدخبر: 2112148: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین