پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
موسوی دهیار شاهتور گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی، کمک خوبی به مردم و منبع درآمد پایداری برای هنرمندان روستا خواهد بود.
شعارسال:موسوی دهیار شاهتور گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی، کمک خوبی به مردم و منبع درآمد پایداری برای هنرمندان روستا خواهد بود.

دهیار روستای شاهتور دبا اشاره به اینکه باید صنایع دستی را به نقطه اوج خود برسانیم، اظهار کرد: جوانان شاهتور با همت خود به سمت توسعه صنایع دستی نظیر میناکاری، چرم دوزی، منبت کاری و فرش بافی رفته اند ولی پشتوانه کاملی برای رشد ندارند و در این خصوص مسئولان باید همت کنند و به کمک مسئولان بشتابند.

سید روح الله موسوی افزود: با توجه به پیگیری های قبلی در خصوص ابعاد کسب و کار به منظور کمک به هنرمندان دهستان شاهتور، از رئیس صنایع دستی استان دعوت شد تا راهکارهای لازم را برای هدایت سرمایه گذاران و خریداران صنایع دستی ارائه دهند.

وی تاکید کرد: به منظور اینکه بتوان از توانایی جوانان شاهتور در رابطه با هنر و استعدادشان استفاده ببریم، با دعوت از سرمایه گذار قصد ایجاد کارگاه صنایع دستی اعم از میناکاری را داریم.

دهیار روستای شاهتور با بیان اینکه در این سال ها، گردشگران زیادی از شرق اصفهان بازدید می کنند، تصریح کرد: ایجاد اقامتگاه گردشگری و مرمت کاروانسرای عباسی دهستان شاهتور، می تواند کمک خوبی به ایجاد کسب و کار و بهره برداری علاقه مندان داشته باشد و در این خصوص، دید بلند شورای کمیته میراث فرهنگی کشور را می طلبد.

وی با تاکید به احداث بازارچه محلی صنایع دستی در دهستان شاهتور، خاطرنشان کرد: ایجاد این بازارچه کمک خوبی به مردم و منبع درآمد پایداری برای هنرمندان روستا خواهد بود.







شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اصفهان شرق، تاریخ انتشار 4خرداد97، کد خبر: 158375،www. esfahanshargh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین