پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
مدير کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان فارس از آغاز به کار مرمت 8 بناي تاريخي استان فارس در خرداد ماه سال جاري خبر داد.

شعارسال: مصيب اميري با اعلام خبر فوق افزود:با توجه به قرارداد هاي منعقد شده با پيمانکاران و در راستاي سياست هاي تعيين شده به منظور حفظ، مرمت واحياء آثار تاريخي-فرهنگي موجود در استان، خانه هاي تاريخي اوليا و رستمي در شهرستان کازرون، حمام ميمند،حمام قطرويه و سراي فاتح ني ريز، خانه هاي شهيدان عظيمي و ده باشي در گراش و خانه تصميم حقيقي درشيرازمرمت مي شوند.

مدير کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان فارس در ادامه اظهار داشت: عمليات مرمت اين 8 بنا با تخصيص اعتبار 4 ميليارد ريال از خرداد ماه سال جاري آغاز مي شود.

وي با اشاره به اينکه مرمت و کاربري بخشيدن به بناهاي تاريخي يکي از راه هاي حفاظت از بناهاي تاريخي است خاطر نشان کرد: در سال گذشته نيز بيش از110 بنا، خانه و اماکن تاريخي- مذهبي از محل اعتبارات ملي و استاني با اعتباري بالغ بر 76 ميليارد ريال و با مشارکت بخش دولتي و خصوصي مرمت شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار29اردیبهشت1397، کدخبر: 20180519092803995: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین