پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان از طرح پیشنهاد ۱۷ نقطه از اراضی ساحلی مستعد با قابلیت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری واقع در شهرستان‌های چابهار و کنارک جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

شعارسال: مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان از طرح پیشنهاد ۱۷ نقطه از اراضی ساحلی مستعد با قابلیت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری واقع در شهرستان‌های چابهار و کنارک جهت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

علیرضا جلال زایی با بیان اینکه این اراضی در مجموع ۵۲ کیلومتر مربع وسعت دارند، افزود: «پیشنهاد حفظ کاربری این نقاط به شرکت مشاور مربوطه اعلام شده تا این امر مدنظر قرار گیرد.» وی خاطرنشان کرد: «به‌منظور توسعه توریسم در سواحل مکران، برنامه‌ریزی‌های جامعی در سطح استانی و ملی صورت گرفته است. یکی از مهمترین این برنامه‌ها، توسعه ظرفیت اقامتی در شهرستان‌های ساحلی استان به‌منظور اسکان گردشگران ورودی به سواحل مکران بوده است.» این مقام مسوول ادامه داد: «از دیگر برنامه‌هایی که به‌منظور توسعه توریسم سواحل مکران هم‌اکنون در حال اجرایی شدن است می‌توان به ایجاد چهار مجموعه گردشگری در سواحل چابهار-کنارک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره کرد.» جلال‌زایی همچنین از ایجاد چهار مجموعه دهکده ساحلی در شهرستان‌های چابهار و کنارک با استفاده از اعتبارات بخش دولتی خبر داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار25اردیبهشت1397، کدخبر: 3388308: www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین