پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۳۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه خدمات پس از فروش، خریدار را برای اعتماد به کالای ایرانی تشویق می کند، گفت: باید به دنبال رفع ضعف خدمات پس از فروش کالاهایمان باشیم.

شعارسال:رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه خدمات پس از فروش، خریدار را برای اعتماد به کالای ایرانی تشویق می کند، گفت: باید به دنبال رفع ضعف خدمات پس از فروش کالاهایمان باشیم.

معززیمحمد طحان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  اظهار کرد: تنها دلیل عدم استقبال مردم از خرید کالای داخلی، کیفیت پایین این اقلام است،این در حالیست که به لحاظ قیمتی ،تولیدات ملی شرایط نسبتا مناسبی در مقایسه با موارد مشابه خارجی دارند.

وی ضمن انتقاد از بی توجهی تولیدکنندگان داخلی نسبت به افزایش کیفیت تولیدات خود، افزود: نباید به حمایت دولت دل ببندیم بلکه باید برای ارتقا کیفیت کالا و تامین منابع مالی مناسب به سرمایه گذاران بخش خصوصی اعتماد کنیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی خاطر نشان کرد: معتقدم تولیدکننده ای که منتظر حمایت سازمان یا نهاد خاصی است، نمی تواند به افزایش سرمایه ملی و رونق بازارهای داخلی کمک کند.

وی گفت: متاسفانه در دو ماه اخیر تنها به بیان شعار حمایت از کالای ایرانی اکتفا کرده ایم،چرا که طبق آمارهای بدست آمده در مدت مذکور استقبالی قابل توجهی از لوازم خانگی ایرانی صورت نپذیرفته است.

طحان پور با اشاره به استقبال صددر صدی مردم از برخی کالاهای تولید داخل، افزود: برای مثال کیفیت مناسب یک آبگرمکن ایرانی موجب می شود تا میزان تقاضای این کالا در بازار لوازم خانگی رضایت بخش باشد، آیا این مصداق خوبی برای سایر کالاهای ایرانی نیست تا با ارتقا کیفیت کالایشان به رتبه خوبی از فروش برسند؟

وی تصریح کرد: این روزها اکثر کارخانه دارها دم از متضرر شدن به علت نوسانات ارزی می زنند . این موضوع اجنتاب ناپذیری است و قطعا بر کاهش تولید و رکود بازار تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: شاهد آن هستیم که کارخانه های در شرف ورشکستکی به جای شراکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی، اقدام به تعطیلی بخشی از کارگاه های خود می کنند این موضوع ضربه مهلکی را به اشتغال و تولید ملی کشور وارد می کند.

وی اظهار کرد: موضوع دیگری که تولیدکنندگان ایرانی آن را به شوخی گرفته اند، خدمات پس از فروش کالاهاست.متاسفانه کارخانه های ایرانی در ایفا نقش حمایتی برای مشتریان خود بسیار ضعیف عمل می کنند.

طحان پور در پایان تصریح کرد: خدمات پس از فروش یکی از جدی ترین مواردی است که خریدار را برای اعتماد به کالای ایرانی تشویق می کند لذا زمانی که این موضوع وجود نداشته باشد، مشتری به خرید کالای خارجی میل پیدا می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 13خرداد97، کدخبر: 6549600، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
برای این است که کیفیت خود را آنقدر بالا نبرده ایم که خدمات پس از فروش خوبی را راه بیندازیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
خب مردم هم حق دارن نیان مثلا گاز ایرانی بخرن البته کالاهایی لوازم خانگی خوب تولید داخل کم نیست ولی خب در کل محصولات خیلی هنوز کارمون میلنگه
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
اگر واقعا میخواهیم تولید ملی را بهبود ببخشیم نباید اینقدر کیفیت پایینی را در ارائه خدمات پس ار فروش داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین