شعار سال: این شرکت، رتبهبندی برندهای مختلف را بر اساس جذب درآمد خالص هر برند برای شرکت مادر خود انجام میدهد. این سبک از ارزشگذاری ارزش خالص هر برند را مشخص میکند و نشان میدهد چه برندهایی تأثیرگذارتر از بقیه رقبای خود عمل کردهاند.
با وجود فاصله بسیار کم و رقابت تنگاتنگ
گوگل و اپل، برندهای دیگر با فاصلههای نسبتاً زیادی از این دو رقیب دیرینه در
فهرست با ارزشترین برندهای جهان جای گرفتهاند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 10 خرداد 97، کد مطلب: 97031005296: www.isna.ir