پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۳۳۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
رئيس هيئت عامل ايميدرو با اشاره به توافق فاينانس ۲۰ميليارددلاري بين ايران و چين گفت: از مجموع فاينانسي که بين دو کشور فعال شده، پنج ميليارد دلار مربوط به حوزه معدن و صنايع معدني است.

شعار سال: به گزارش ايميدرو، مهدي کرباسيان که در کنفرانس سرمايه‌گذاري چين در پکن سخن مي‌گفت، با اشاره به توافق فاينانس 20ميليارددلاري بين ايران و چين گفت: از مجموع فاينانسي که بين دو کشور فعال شده، پنج ميليارد دلار مربوط به حوزه معدن و صنايع معدني است به طوري که چهار ميليارد دلار از اين رقم در پروژه‌هايي که ايميدرو با مشارکت بخش خصوصي در دست دارد، سرمايه‌گذاري شده است. کرباسيان تأکيد کرد: به نظر مي‌رسد محدوديت‌هاي بين‌المللي تأثير چنداني بر عملکرد طرف‌هاي چيني و همکاري با ايران ندارد و اين شرکت ها علاقه‌مند به توسعه همکاري با بخش معدن و صنايع معدني ايران به‌ويژه ايميدرو هستند. معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در کنفرانس سرمايه‌گذاري چين گفت: به توسعه همکاري‌ها با شرکت‌هاي چيني در حوزه فاينانس و سرمايه‌گذاري تمايل داريم. وي در اين کنفرانس با برشمردن طرح‌هاي توسعه‌اي ايران در اين حوزه و سرمايه‌گذاري‌هاي مورد نياز تأکيد کرد: اين پروژه‌ها فرصتي جديد براي توسعه روابط دو طرف فراهم کرده است. وي از برگزاري جلسه‌اي با مديرعامل ان‌اف‌سي (شرکت فلزات غيرآهني چين) خبر داد و اظهار كرد: در اين نشست طرف چيني از اتمام عمليات ساخت پروژه آلومينيوم جنوب به عنوان بزرگ‌ترين طرح توليد شمش آلومينيوم در ايران- تا پايان سال جاري خبر داد. کرباسيان افزود: طرح آلومينيوم جاجرم نيز در سال جاري وارد مدار توليد مي‌شود تا شاهد راه‌اندازي دو کارخانه آلومينيوم در توليد شمش باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 19 خرداد 97، شماره: 3165


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین