پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریاد مردم از گرانی کالا‌ها و اجناس در آمده است، تأکید کرد: دولت چاره‌ای بیندیشد.

شعار سالحسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و کالا‌ها، اظهار داشت: بالا رفتن روزانه قیمت کالا‌ها و اجناس سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه فریاد مردم از افزایش قیمت‌ها در آمده است، افزود: از آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت می‌خواهم چاره‌ای برای گرانی‌ها بیندیشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تأکید بر اینکه گرانی‌ها اقشار کم‌درآمد را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: گرانی کالا‌ها و اجناس ضروری، معیشت کارگران، بازنشستگان و دهک‌های پایین جامعه را تهدید می‌کند.

مقصودی با ابراز اینکه "مسئولان چه‌‌وقت می‌خواهند به مشکلات مردم رسیدگی کنند؟" تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که با وعده و وعید مشکلات مردم مرتفع نشده و قدرت خریدشان با این حرف‌ها بالا نمی‌رود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه گرانی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و لبنیات سبب حذف این مواد از سبد غذایی مردم می‌شود، گفت: حذف مواد پروتئینی از سفره غذایی مردم به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25خرداد 97، کدمطلب: 1749890 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
اگر در مجلس داد درمانی و شعار درمانی جواب می دادف کواکبیان نفر اول بود. آستین بالا بزن جناب نماینده
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
آقایون ای مسئولین شما را ب قرآن شما را به هرچی میپرستید به داد مردم برسید جوان ها با این وضعیت نمیتونن تشکیل خانواده بدن آقا تو تحریم هستیم باش ولی چرا اجناس داخلی گرون شده جوان بدبخت با سی تومن وام که اونم میفروشن از بی ضامنی چی کنن جوانی چطور بره طلا بخره اصلا طلا به درک پراید مادر مردمه پنج میلیونی شده پول وام ازدواج مشکل مسکن خرج بچه داری اجاره خانه سر به فلک کشیده لباس پیامبر تنتونه پیامبر با مردم این کار رو کرد خود مردم هم بهم رحم نمیکنن کی گفته الکی مسکن و وسایل داخلی رو گرون کنید به دادمون برسید خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین