پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۱
مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور: حدود ۳۵۰نقطه پرحادثه مصوب کشور تا پایان سال ایمن سازی می‌شود.

شعارسال: مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه هزار و 500نقطه پرحادثه مصوب در کشور وجود دارد گفت: این نقاط بر اساس تعداد تصادفات فوتی و جرحی بیش ازحد مشخص شناسایی شدند که پس از اولویت بندی این نقاط بر اساس تعداد حوادث رخ داده ایمن و استاندارد سازی خواهند شد.

رضا اکبری برآورد اولیه برای ایمن سازی و استاندارد سازی مجموع نقاط پرحادثه را 20هزار میلیارد ریال دانست و افزود: امسال حدود 3هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی تخصیص داده شد و با همکاری استانداران و تخصیص اعتبارات استانی، حدود 350نقطه پرحادثه در کشور تا پایان سال و مابقی تا پایان خرداد سال1399 ایمن و استاندارد سازی می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان 80نقطه پرحادثه مصوب وجود دارد که حدود 15نقطه از این نقاط تا پایان سال استانداردسازی می شود گفت: اعتبارلازم برای استانداردسازی هر کدام از این نقاط بین پنج تا 10میلیارد ریال است.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور همچنین محور کاشان-برزک را یکی از محورهای پرحادثه مصوب در کشور دانست و با اشاره به زمان بر بودن طرح احداث باند دوم این محور گفت: استانداردسازی محور اصلی از جمله افرایش عرض آسفالت به هفت و نیم متر، تسطیح شانه ها و بهسازی و ترمیم آسفالت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

محور کاشان-برزک به طول 60کیلومتر به جاده مرگ معروف و یکی از محور های پرحادثه شهرستان کاشان است که سالانه تصادفات جرحی و فوتی زیادی در این محور رخ می دهد.

کم عرض بودن این محور، قرار گرفتن جاده سیمان و رفت و آمد خودروهای سنگین هم در این جاده مشکلات تصادفات و ترافیکی را بیشتر کرده است.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 9شهریور1397 ، کدخبر: 2216692: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین