پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیرانی که صرفاً با تکیه بر پول و بودجه می‌خواهند کار کنند بهتر از پستی را قبول نکنند چون در حال حاضر منابع مالی محدود است

شعارسال: زهرا اربابی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، گفت: نگاه به توسعه در سه نسل خلاصه می‌شود که شامل رشد اقتصادی، مشارکت‌های مردم در فعالیت‌های اقتصادی و توجه به توسعه انسانی به جای نگاه صرف به توسعه اقتصادی و منابع است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه توسعه بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، افزود: اگر به اثرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم می‌توانیم بگوییم که توسعه رخ داده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید به توان کارشناسان خود اعتماد کنند، ادامه داد: به هر دو مدیری که امروز مراسم تودیع و معارفه آن‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد توصیه می‌کنم تا با توجه به سیاست‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه به توان همه دستگاه‌های اجرایی تکیه کرده و تعامل سازنده و مؤثر با مدیریت کلان استان داشته باشند.

اربابی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت ظرفیت‌های بالایی دارد، عنوان کرد: نباید به صنایع کوچک بی‌توجه بوده و برای توسعه استان تنها تمرکز خود را بر ایجاد صنایع بزرگ معطوف کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه نیاز امروز جامعه ایران را کار مضاعف با روحیه جهادی دانست و گفت: همگی کم و بیش می‌دانند کشور در چه شرایطی قرار دارد، بنابراین صرفاً نباید به بودجه تکیه داشته باشیم.

وی به نیروی انسانی به‌عنوان یک منبع غنی خلاقیت و بهره‌وری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مدیرانی که صرفاً با تکیه بر پول و بودجه می‌خواهند کار کنند بهتر از پستی را قبول نکنند چون در حال حاضر منابع مالی محدود است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 13970611001057، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
تو این وضعیت بد اقتصادی بیشتر از هر چیز نیاز به مدیران لایق هست که بتونن راهی پیدا کنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین