پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
استاندار گیلان با اشاره به وجود ۸۱۸ ملک بلا استفاده آموزش و پرورش در این استان، گفت: مسئولان آموزش و پرورش گیلان برای فروش این املاک عجولانه تصمیم نگیرند.

شعار سال: مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گیلان دارای ۸۱۸ ملک بلا استفاده در سطح این استان است، اظهارکرد: مسئولان آموزش و پرورش نباید درباره فروش این املاک عجولانه تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه با فروش این املاک بدون تحقیق و بررسی مخالف هستم، افزود: آموزش و پرورش موظف است برای فروش موردی مدارس تأییدیه شورای آموزش و پرورش استان را دریافت کند.

استاندار گیلان با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: همه دستگاه ها باید در زمینه فراهم کردن مقدمات این موضوع با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشد.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه باید در ساخت مدارس و اردوگاه ها در استان گیلان اولویت هایی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: باید برای ساخت اردوگاه ها از ظرفیت های استانی و ملی بهره گیری لازم شود.

سالاری با تأکید براینکه دستگاه ها باید از موازی کاری در همه حوزه ها به ویژه در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان جلوگیری کنند، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید در این زمینه به عنوان محور اصلی قرار گرفته و سایر دستگاه ها نیز باید با این اداره کل همکاری کنند.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی، گفت: آغاز سال تحصیلی باید بدون کمترین دغدغه برای اولیا و دانش آموزان آغاز شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کد مطلب: 4395125، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین