پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: عدم تعادل در بخشنامه‌ها و عدم اجرای درست قوانین از طرف دولت آرامش را از بخش خصوصی گرفته است

شعارسال:عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: عدم تعادل در بخشنامه‌ها و عدم اجرای درست قوانین از طرف دولت آرامش را از بخش خصوصی گرفته است.

 حسین پیرموذن ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان اردبیل با دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه افزود: دولت باید قبل از صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه با بخش خصوصی هماهنگ شود و از آنها اطلاعات بگیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخیرا در سخنان خود فرمودند که باید نظر بخش خصوصی و اتاق بازرگانی گرفته شود، تصریح کرد: بخشنامه‌ها فعالان بخش خصوصی را خلع سلاح کرده‌ است.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران با طرح این پرسش که مگر خود دولت می‌تواند ارز حاصل از صادرات نفت را وارد کشور کند که از بخش خصوصی این خواسته را دارد، یادآور شد: دیروز دولت بخشنامه کرده است که بخش خصوصی هرچقدر می‌تواند ارز وارد کشور کند، باید توجه کرد که اصلا قوانین کشورهای دیگر اجازه نمی‌دهند که ارز همراه افراد وارد کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه کشورمان امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: انتظار این است که در این جنگ اقتصادی؛ دولت با بخشنامه‌ها به دشمن کمک نکند.

پیرموذن درخصوص تجارت با عراق بیان داشت: انتظار داریم بحث عراق متمایزتر از کشورهای دیگر باشد و صادرات به این کشور راحت‌تر باشد، چرا که عراق هم بزرگترین بازار است و هم روابط سیاسی ما در تمام این سال‌ها با عراق متفاوت‌تر از سایر کشورها بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار21شهریور 97، کدخبر: 4401423 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین