پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۶۰۴۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
معاون رئیس‌جمهور گفت: برآوردهای ما نشان می‌دهد که قیمت ارز باید در زیر هفت هزار تومان قرار گیرد.وی افزود: توقع این بود که شرکت‌های بزرگ ما و هم بخش خصوصی در استفاده ارز به منافع ملی بیش از منافع زودگذر خود توجه داشته باشند. متاسفانه بخش خصوصی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی خیلی ملاحظه محدودیت‌ها را نکردند و در شرایط دشوار کشور با سیاست‌های دولت همراه نبودند.

شعار سالجمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری کردستان با اشاره به نوسانات قیمت ارز گفت: از بحران تغییرات قیمت ارز در حال عبور هستیم، برآوردهای ما نشان می‌دهد که قیمت ارز باید در زیر هفت هزار تومان قرار گیرد.

وی افزود: توقع این بود که شرکت‌های بزرگ ما و هم بخش خصوصی در استفاده ارز به منافع ملی بیش از منافع زودگذر خود توجه داشته باشند. متاسفانه بخش خصوصی و شرکت‌های وابسته به نهادهای عمومی خیلی ملاحظه محدودیت‌ها را نکردند و در شرایط دشوار کشور با سیاست‌های دولت همراه نبودند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: علیرغم تمهیداتی که انجام خواهیم داد، تحریم‌ها در تخصیص میزان منابع و بودجه دستگاه‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود. چارچوب‌هایی برای صرفه‌جویی در کشور از سوی دولت ابلاغ خواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آن را با دقت و وسواس رعایت کنند.

وی اضافه کرد: دوره نخست تحریم های آمریکا علیه کشورمان مرداد ماه آغاز شد و مرحله بعد هم 13 آبان آغاز می شود اگر با تصمیم و سیاست های اتخاذ شده از این شرایط عبور کنیم آمریکا به این نتیجه خواهد رسید که این اقدامش تاثیرگذار نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 13مهر 97، کدمطلب: 1844811، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
البته نمیشه به گفته این ها اعتمادی کرد این ها همون کسایی بودن که به مردم گفته بودن خیال ما از بابت ارز راحت باشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
تگه سیاست های خوبی که دولت توی هفته گذشته اتخاذ کرده بود رو ادامه بده میتونه تا زیر 5 تومنن هم بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خداکنه واقعا به این قیمتها و حتی کمترش برسه. بیماران ما واقعا شرایطشون بحرانیه.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
وقتی حرفی از این افراد میشنوم که قراره اوضاع خوب بشه اصلا کلا به ترس میوفتم به خاطر وعده های قبلی شون که همه اشتباه از آب دراومد
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین