پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
مطابق آمار تا پایان تیرماه امسال قیمت تیرآهن ۶۹.۷ درصد و میلگرد آجدار ۹۲.۵ درصد گران شده است. آمار منتشر شده از قیمت کالا‌های اساسی تا پایان تیرماه امسال حکایت از افزایش قیمت آهن و میگرد نسب به مدت مشابه در سال گذشته دارد به نحوی که در این بازده زمانی قیمت تیرآهن ۶۹.۷ درصد و میلگرد آجدار ۹۲.۵ درصد گران شده است.

شعار سال: آمار منتشر شده از قیمت کالا‌های اساسی تا پایان تیرماه امسال حکایت از افزایش قیمت آهن و میگرد نسب به مدت مشابه در سال گذشته دارد به نحوی که در این بازده زمانی قیمت تیرآهن ۶۹.۷ درصد و میلگرد آجدار ۹۲.۵ درصد گران شده است.

همچنین تیر آهن نمره ۱۸ افزایش ۶۷.۹ درصدی، میلگرد ساده نمره ۸ افزایش با ۶۴ درصدی و خیار رسمی افزایش ۶۹.۷ درصدی را در تیرماه امسال به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، پیاز و جوجه یک روزه گوشتی نیز به ترتیب با منفی ۵۲ درصد و ۵۶.۹ درصد بیشترین کاهش قیمت را در این مدت داشته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پارسینه تاریخ انتشار 14مهر 97، کدمطلب: 474095، www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین