پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
نماینده مردم رودسر و املش از برآورد خسارت ۶۰ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های این شهرستان‌ها براثر جاری شدن سیلاب خبر داد و تصریح کرد: بعضی از ابنیه مانند تخریب پل کیازنیک پل ارتباطی بین دو شهرستان املش و لنگرود، پل لرده سرا، قطع راه ارتباطی عسگرآباد کلاچای، آب‌گرفتگی منازل، زیرآب رفتن اراضی کشاورزی، خسارت به زیرساخت‌های روستایی و شهری براثر سیل اخیر آسیب‌دیده است

شعارسال: اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به سیل اخیر و جاری شدن سیل در شهرستان‌های رودسر و املش اظهار کرد: گیلان دارای شرایط حادثه‌خیز بوده برف، سرمازدگی، سیلاب و زلزله از حوادثی است که برای استان حادث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر در رودسر طی ۵۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است افزود: در کمتر از ۲۰ ساعت بالغ‌بر ۳۰۰ میلی‌متر باران در رودسر بارید و منجر به طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل شد.

نماینده مردم رودسر و املش از برآورد خسارت ۶۰ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های این شهرستان‌ها براثر جاری شدن سیلاب خبر داد و تصریح کرد: بعضی از ابنیه مانند تخریب پل کیازنیک پل ارتباطی بین دو شهرستان املش و لنگرود، پل لرده سرا، قطع راه ارتباطی عسگرآباد کلاچای، آب‌گرفتگی منازل، زیرآب رفتن اراضی کشاورزی، خسارت به زیرساخت‌های روستایی و شهری براثر سیل اخیر آسیب‌دیده است.

وی با اشاره به بررسی میزان خسارت و جبران آن در جلسه با معاون رئیس جمهور در روز سه شنبه گفت: برآورد خسارات ناشی از سیل اخیر از طریق استانداری به‌عنوان نماینده دولت به سازمان بودجه کشور اعلام خواهد شد و نمایندگان روز سه‌شنبه جاری جلسه‌ای با نوبخت معاون رئیس‌جمهور برای جبران خسارت خواهیم داشت.

عباسی تقویت اقدامات پیشگیرانه مانند لایروبی به‌موقع رودخانه‌ها و نهرها، گابیون بندی و ایجاد دیواره بتنی در محل‌های حادثه‌خیز، بازسازی ابنیه‌ی قدیمی، ممانعت از تخریب جنگل‌ها و قطع درختان را در جلوگیری از حوادث طبیعی ضروری خواند.

نماینده مردم رودسر و املش با تأکید به دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص مدیریت به‌موقع بحران‌ها بیان کرد: برآورد خسارت در رودسر تاکنون ۵۰ میلیارد تومان و در املش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 16مهر1397 ، کدخبر: 15808: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین