پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: سیستم مدیریت هواپیما در کشور بومی شده و تست های مورد نیاز را نیز انجام داده ایم و به نتایج خوبی رسیده ایم.

شعار سال: به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص اهمیت سیستم مدیریت هواپیما، بیان کرد: سیستم مدیریت هواپیما یک سیستم مهم و حیاتی است؛ اگر این سیستم تغییر کند باید کل سیستم با تغییرات همراه شود که این کار مستلزم شناخت کل هواپیما است.
وی افزود: به عنوان مثال وقتی یک موشک می‌خواهد روی یک هواپیمای جنگی قرار بگیرد نیازمند ارتباطاتی میان هواپیما و موشک است. موشک آماده دریافت دستور از هواپیما است و وضعیت خود را به سیستم هواپیما گزارش می‌دهد در نتیجه نیاز بود بتوانیم اطلاعات را یکپارچه‌سازی کنیم.
به گفته منطقی، هواپیما یک محصول بین‌المللی است و باید مطابق دانش فنی جهان ساخته شود. اگر در طول سال‌های گذشته حمایت‌های همه‌جانبه برای صنعت هواپیمایی صورت می‌گرفت اکنون در این صنعت، در پله‌های بالاتری ایستاده بودیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت معاونت علمی و فناوری، تاریخ 23 مهر 97، کد مطلب: 38548،www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین