پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه سفر هیات تجاری کره جنوی به ایران فصل جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور به وجود می آید، گفت: ایران در فضای جدید اقتصادی قرار نیست تنها یک بازار مصرفی برای کالاها و یا یک صادرکننده انرژی و نفت باشد؛ بلکه هدف شکل‌گیری روابط تجاری مستحکم و پایدار است.

شعار سال: محسن جلال‌پور امروز در نشست فعالان اقتصادی ایران و کره جنوبی که با حضور رئیس جمهور کره جنوبی در تهران برگزار شد، با اشاره به سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران و اینکه این سفر به عنوان نقطه عطفی در روابط دوجانبه دو کشور به شمار می‌رود گفت: با این سفر فصل جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور به وجود می‌آید.


وی با اشاره به رشد اقتصادی کره جنوبی اظهار داشت: این موضوع همواره برای ایران خوشحال‌کننده بوده، چرا که کشور کره جنوبی به عنوان یک کشور آسیایی توانسته است از سرآمدان رشد اقتصادی در دنیا باشد.

جلال‌پور تصریح کرد: ایران در فضای جدید اقتصادی تلاش می‌کند، تا تعاملات تجاری بیشتری با کشورها از جمله کره جنوبی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: ایران در فضای جدید اقتصادی قرار نیست تنها یک بازار مصرفی برای کالاها و یا یک صادرکننده انرژی و نفت باشد؛ بلکه هدف ما شکل‌گیری روابط تجاری مستحکم و پایدار است.

جلال‌پور تصریح کرد: ایران برای کره جنوبی شرایط همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف را فراهم خواهد کرد و شرایط حضور در بازارهای ثالث را هم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری کره جنوبی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امنیت منطقه آسیا به خصوص در کشورهای ایران و کره جنوبی می‌تواند روابط پایدار و مستمر اقتصادی به وجود آورد.

به گزارش میزان، نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و کره جنوبی امروز با حضور رئیس جمهور کره، وزیر صنعت معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395، کد مطلب:168845 www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین