پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
با اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت کشاورزی و کمیته امداد امکان اشتغال زنان سرپرست خانوار از طریق پرورش کرم ابریشم مهیا شد.

شعارسال: حجت‌الله عبدالملکی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش اشتغال زنان روستایی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف برنامه‌ریزی و توسعه صنعت کرم ابریشم و تولید فرآورده‌های ابریشمی به‌منظور اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود و از طرفی این اشتغال‌زایی با اولویت زنان سرپرست خانوار روستایی انجام خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه این طرح در استان‌های گیلان، خراسان رضوی، گلستان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی و اصفهان اجرا می‌شود افزود: همکاری کمیته امداد و وزارت کشاورزی در زمینه آموزش، طراحی طرح‌های اقتصادی، نظارت، بازاریابی و ایجاد انگیزه تولید است.

وی صنعت ابریشم را به‌دلیل وابسته نبودن به فناوری، پیچیده دانست و افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید نسبت به ارتقا بهره‌وری توتستان‌ها توجه جدی داشته باشد.

عبدالملکی از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرد که کارآفرینان موفق صنعت ابریشم را به کمیته امداد معرفی کند تا با استفاده از نظام راهبری شغلی (الگوی جدید اشتغال‌زایی کمیته امداد) امکان ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد فراهم شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه از سال گذشته الگوهای جدید اشتغال‌زایی در کمیته امداد اجرایی شده است اظهار کرد: الگوهای جدید را بیشتر در حوزه کشاورزی قرار دادیم چرا که اغلب مددجویان کمیته امداد ساکن روستا هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 29مهر1397 ، کدخبر: 319809 : www.ana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
خیلی عالیه باید زمینه های دیگه رو هم بیارن
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین