پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک‌پاسارگاد (نوبت دوم)، در تاریخ 28 آذر 1397 در محل تالار بزرگ وزارت کشور و با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
شعار سال:  در این مجمع که با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران برگزار شد، دکتر قاسمی به عنوان رئیس جلسه، امین تفرشی و به‌داش به عنوان ناظرین و دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

در این جلسه بانک‌پاسارگاد با ارایه گزارش عملکرد خود به‌طور شفاف و کامل، به ابهامات و سؤالات سهامداران پاسخ داد. همچنین موارد مطرح‌شده در جلسه با تأیید و رأی اعتماد اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

بر این اساس ضمن تأیید صورت‌های مالی بانک‌پاسارگاد توسط سهامداران، میزان 44 . 46 ریال به‌عنوان سود برای سال مالی 1396 تعیین شد. همچنین با رأی سهامداران روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی بانک انتخاب شد.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد با توکل بر خداوند و بهره‌گیری از دانش و تجربه مدیران خود، ضمن رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی نهادهای نظارتی، تمام تلاش خود را برای حفظ منافع سهامداران به‌کار بسته‌است. حضور اکثریت سهامداران و تأیید موارد مطرح‌شده نشان از اعتماد و اطمینان خاطر آنها نسبت به عملکرد خوب بانک‌پاسارگاد است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روابط عمومی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار 28 آذر 97، کدخبر: 760، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین