پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
بانک پاسارگاد حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه‌گذاری شده و از نیمه دوم سال 1383 گام‌های اجرایی برای تاسیس بانک برداشته است. در زیر تاریخچه و نحوه تاسیس و همچنین اهداف بانک پاسارگاد را به بیان سایت رسمی این بانک می خوانید.
شعار سال: بانک پاسارگاد حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه‌گذاری شده و از نیمه دوم سال 1383 گام‌های اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد. بانک پاسارگاد به موجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال می‌باشد.

پذیره نویسی بانک در 11 اَمرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد. نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان نمود. جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمنهای علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکاران ، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند. تعداد سهامداران بانک 1/5 میلیون نفر و 327 شعبه بانک در تهران و شهرستان ها فعال می باشد.


راهبردها و اهداف

جذب سرمایه و اندوخته‌های سرگردان و بکارگیری آن در تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی.
فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور.
گذر از شعار (حق با مشتری است) و عینیت بخشیدن به شعار (مشتری ذات بانک است).
ارائه خدمات نوین و الکترونیک بانکی به مردم با دقت، سرعت و سهولت به منظور رفاه حال و صرفه‌جویی در اوقات مشتریان گرامی.


چشم انداز (1410)

احراز رتبه اول در بین بانک های خاورمیانه


کسب جایگاه شایسته در بین 500 شرکت برتر جهان


بیانیه ماموریت

بانک پاسارگاد با اتکا به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق و نیز فرهنگ و ارزش های بنیادین غنی پاسارگادی، با در نظر گرفتن نیاز های حال و آتی ذینفعان ضمن تاکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی خود برای کلیه ذینفعان به ویژه سهامداران و مشتریان خلق ارزش می نماید. بانک پاسارگاد از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده و به باور «مشتری ذات بانک است» عینیت می‌بخشد و تلاش می کند ضمن توسعه پایدار بانک در ابعاد ملی و بین المللی، در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور مشارکت شایسته و موثری داشته باشد.


اهداف کلان

1. حضور و کسب جایگاه مناسب در نظام بانکی و مالی بین المللی
2. کسب رتبه نخست سهم بانک در کل سپرده های ریالی و ارزی شبکه بانکی کشور
3. افزایش درآمد
4. ارتقا ارزش افزوده برای سهامداران و سایر ذینفعان


استراتژی‌های کلان

۱- توسعه مستمر سرمایه انسانی و استقرار و بهبود نظام جامع

۲- استقرار نظام های جامع مدیریت دانش، بازاریابی، ریسک و سرمایه‏ گذاری و بهبود مستمر آن ها

۳- افزایش سهم بازار و حضور گسترده ‏تر در بازارهای داخلی و ورود موثر به بازارهای بین المللی

۴- تنوع بخشی در ساختار درآمدی بانک

۵- ارایه خدمات و محصولات متمایز و نوآورانه مبتنی بر فن‏آوری های نوین.


معرفی اعضا

سرمایه انسانی با کارائی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارکان یک سازمان می باشد، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تاثیر به سزایی داشته باشد.بانک پاسارگاد در جهت ارائه خدمات نوین بانکی در راستای بانکداری اسلامی، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه گامی نو برداشته و در هزاره سوم با بکارگیری دانش و فن آوری روز آماده ارائه انواع خدمات بانکی در جهت رفاه مشتریان و رشد اقتصادی این مرز و بوم می باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار - ، کدخبر: -، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین