پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: با کیفی سازی برنامه‌ها درصدد افزایش ۵۰ درصدی گرایش مردم به سمت و سوی ورزش همگانی تا سال ۱۴۰۰ هستیم.

شعارسال: مرتضی تاج‌مهر عصر چهارشنبه در نشست با روسای انجمن و کمیته‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی از هر گونه برنامه‌ نوینی که زمینه حضور گسترده مردم در میادین ورزشی را فراهم نماید، استقبال می‌کنند.

وی افزود: از سوی انجمن‌های مختلف ورزشی در تدوین فعالیت‌های ماهیانه به برنامه محوری و مستند بودن فعالیت‌ها تاکید شده و می‌بایست از ارائه برنامه‌های شفاهی یا غیرمستند که غیرعملیاتی بوده و یا نیازمند اعتبارات بالایی است، جلوگیری به عمل آید.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یادآور شد: به دلیل اینکه بسیاری از انجمن‌ها و کمیته‌های محبوب ورزشی زیرنظر فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار دارند باید تمامی مربیان و مدیران این هیئت از مهارت‌های مدیریتی و علمی لازم متناسب با رشته ورزشی خود برخوردار بوده و تلاش مضاعفی را برای به بار نشستن برنامه‌های درنظر گرفته شده نشان دهند.

تاج‌مهر تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته و با مشارکت هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل ظرف روزهای آتی کارگاه سطح بندی رشته «پیلاتس» ویژه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به ارتقای دانش مربیان رشته‌های مرتبط با هیئت ورزش‌های همگانی در اولویت برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته که با فراخور زمانی و طبق تقویم سالیانه اجرایی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان توضیح داد: به منظور توجه به دانش‌افزایی جوانان علاقه مند به رشته‌های مرتبط با آمادگی جسمانی طی هفته گذشته کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی با حضور ۲۸ نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:4502904 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین