پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۸۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که امروز- سه شنبه- به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور رییس مجلس و معاونان قوا تشکیل شد، تسریع بر انجام توافقات با کشورهای همسایه مورد تاکید قرار گرفت.
شعارسال:در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که امروز- سه شنبه- به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور رییس مجلس و معاونان قوا تشکیل شد، تسریع بر انجام توافقات با کشورهای همسایه مورد تاکید قرار گرفت.

از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در ابتدای جلسه، گزارشی از همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه و توافق های انجام شده برای گسترش مبادلات کالا و خدمات و سرمایه گذاری های مشترک ارایه شد و تسریع در انجام توافقات مورد تأکید قرار گرفت.
همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضعیت خودروهای سواری وارداتی که در انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری- صنعتی یا مناطق ویژه اقتصادی هستند، ارایه داد و شورای عالی با تأکید بر اجرای مصوبه اخیر هیأت وزیران در این زمینه، تصمیم های لازم در جهت تسریع در ترخیص خودروهای مشمول این مصوبه و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو را اتخاذ کرد.
در ادامه این جلسه، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی گزارشی از پیشنهادها و اقدامات در جهت اصلاح نظام بانکی ارایه کرد و شورای عالی با هدف سلامت نظام بانکی، صیانت از حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری، بهبود مدیریت و اصلاح این موسسات و نحوه تقویت نظارت بانک مرکزی در این زمینه، تصمیم های لازم را اتخاذ کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای ایرنا، تاریخ انتشار18 دی 97 ، کد خبر: 83163583 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین