پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
طبق آمار منتشر شده توسط موسسه آکسفام، دارایی ثروتمندان جهان سال گذشته میلادی ۱۲ درصد بیشتر شده است. این در حالی است که از زمان بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ به بعد، تعداد کسانی که توانسته‌اند خود را از فقر مطلق نجات دهند کمتر شده است. دولت ها همواره از سرمایه‌داران حمایت کرده‌اند و این برای کارآفرینی و زایش سرمایه می‌تواند مؤثر باشد اما از سوی دیگر، تمام کشورهای جهان در زمینه‌های حیاتی مثل آموزش و بهداشت با کمبود بودجه مواجه هستند.

شعارسال: طبق آمار منتشر شده توسط موسسه آکسفام، دارایی ثروتمندان جهان سال گذشته میلادی ۱۲ درصد بیشتر شده است. این در حالی است که از زمان بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ به بعد، تعداد کسانی که توانسته‌اند خود را از فقر مطلق نجات دهند کمتر شده است. دولت ها همواره از سرمایه‌داران حمایت کرده‌اند و این برای کارآفرینی و زایش سرمایه می‌تواند مؤثر باشد اما از سوی دیگر، تمام کشورهای جهان در زمینه‌های حیاتی مثل آموزش و بهداشت با کمبود بودجه مواجه هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار: 5بهمن 1397، کدخبر:97110502370 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین