پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۸۶۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اینستکس اروپایی‌ها، تبلیغاتی است و گره‌ای از مشکلات ایران باز نمی‌کند.

شعار سال : محمدجواد کولیوند ، با بیان اینکه اینستکس INSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchange به معنای «ابزاری برای حمایت از تبادلات تجاری» توسط اتحادیه اروپا، اظهار کرد: این کانال به آن دست از تحریم‌های اتحادیه اروپا مانند دارو، پزشکی و ارزاق عمومی بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این دسته از موارد به تحریم‌های غذایی و دارویی ملت مربوط است، افزود:پ اروپا این مسیر را برای مانور تبلیغاتی درباره برخی از تحریم‌ها باز کرده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:اینستکس اروپایی‌ها، گره‌ای از مشکلات ایران باز نمی‌کند. دراینستکس اروپایی‌ها معبری با شرط برای ایران قرار داده‌اند و ملزم کرده است تاFATF را بپذیریم.

وی با تأکید بر اینکه کشورهای غربی قدم به قدم کاری می‌کنند، تا ایران شرایط آنها را بپذیرد، عنوان کرد: ایران باید محکم از خواسته‌های خود در برجام بایستد و بیشتراینستکس برای مانور تبلیغاتی جهانی است و مقصدی برای ایران ندارد.

وزرای امور خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس پنج‌شنبه هفته قبل از راه‌اندازی سازوکار مالی خبر دادند.در حالی که از مدت‌ها پیش اروپایی‌ها از راه‌اندازی SPV یا کانال ویژه تبادلات مالی سخن گفته بودند؛ اما تروئیکای اروپایی اعلام کرد نام سازوکار اعلامی اینستکس INSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchange به معنای «ابزاری برای حمایت از تبادلات تجاری» است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 14بهمن 97، کدخبر:357464 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
با این اوضاع به هرچیزی چنگ میزنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین