پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۹۰۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مسئول مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ خراسان‌جنوبی از قدمت ۸۵۰ساله مدرسه علمیه معصومیه بیرجند خبرداد و گفت: هم اکنون ۲۰۰ طلبه در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

شعار سال: آیت الله صدرالدین عارفی صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ثبت‌نام در مدرسه علمیه سفیران هدایت از ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد.

مسئول مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ خراسان‌جنوبی و مسئول حوزه علیمه سفیران هدایت بیرجند با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون سی‌ام فروردین سال آینده است، بیان کرد: کسانی که موفق به ثبت‌نام تا ۲۷ اسفند نشوند از ۱۷ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ نیز می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

عارفی با بیان اینکه نتایج آزمون نیز در ۲۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام می‌شود، ادامه داد: افرادی که در آزمون کتبی موفق شوند باید برای مصاحبه به مدرسه معصومیه بیرجند مراجعه کنند.

وی افزود: مدرسه علمیه سفیران هدایت مکانی برای تربیت مبلغان دین است که در مدت زمان پنج سال حدود ۱۹۰ واحد درسی را می‌گذرانند و پس از آن چند سال در مناطق محروم و نیازمند کار تبلیغی فعالیت می‌کنند.

مسئول مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ خراسان جنوبی گفت:علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه به آدرس www.howzeh-qom.ir یا دفتر آموزش مدرسه علمیه معصومیه بیرجند مراجعه کنند.

عارفی با بیان اینکه به مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند اجازه جذب طلبه در سطح سه داده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر در مدرسه علمیه معصومه بیرجند در حال تحصیل هستند.

وی در زمینه شیوه مبلس شدن طلاب مدرس علمیه سفیران هدایت، بیان کرد: طلاب حوزه سفیران هدایت بعد از گذشت سه سال از تحصیل و گذراندن ۱۳۰ واحد درسی و موفقیت در یک آزمون اجازه ملبس شدن پیدا می‌کنند.

مسئول مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هیچگاه طلاب را به صورت تک بعدی تربیت و آموزش نداده‌ایم، ادامه داد: از این جهت در طول هفته حدود سه جلسه کلاس درس اخلاق برای طلاب برگزار می‌کنیم.

عارفی افزود: از جهت جسمانی نیز همواره به ورزش‌های صبحگاهی نیز تأکید کرده و بسیاری از ورزشکاران برجسته خراسان‌جنوبی چون مسئول هیئت وشوی استان از طلاب و فارغ التحصیلان همین مدرسه هستند.

وی در زمینه تاریخچه مدرسه معصومیه بیرجند که هم اکنون دوره سفیران هدایت در آن برگزار می‌شود، یادآور شد: این مدرسه قدیمی علمی حدود ۸۵۰ سال قدمت دارد و از سال ۸۶ به امر مستقیم رهبری دوره سفیران هدایت در آنجا برگزار می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:2 اسفند 1397،کدخبر:4548561،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین