پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
حاجی‌بابایی گفت: سؤال اساسی ما این است مبنای دولت برای افزایش ۱۸درصدی حقوق‌ها چیست و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرد.
شعار سال :حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: با توجه به ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته دولت دیوان محاسبات ورود پیدا کرد.
وی افزود: ابهامات عمده‌ای در تصویب‌نامه تعیین ضریب حقوقی کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وجود دارد، به همین دلیل از دیوان محاسبات خواسته‌ایم که بندهای "الف" و "ی" تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1398 کل کشور، را بررسی کند.
عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید‌ کرد: کمیسیون اصل نود نیز در نامه‌ای خواستار گزارش سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با عملکرد دولت در رابطه با قانون مجلس هستند.
وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در دست ندارم که آیا براساس درخواست ما پیگیری خود را شروع کرده است یا نه.
حاجی‌بابایی تأکید کرد: سؤالات اساسی ما این است که؛ مبنای دولت برای افزایش 18 درصد چیست؟
وی گفت: علاوه بر این باید پرسید؛ مبنای دولت برای حداقل 440 هزار تومان چیست؟ همچنین؛ چرا دولت حقوق دانشجومعلمان را بر اساس مصوبه مجلس افزایش نداده است
حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: تا آخرین مرحله حصول نتیجه، پیگیر اجرای دقیق این مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت خواهم بود.
وی با گلایه از کندی کار در مجلس افزود: از نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشته‌ام تاکنون هیچ پاسخ و بازخوردی دریافت نکرده‌ام.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1398،کدخبر:2010130،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
منبع خاصی نداره و دولت به جیب خودش نگاه کرده و این تصمیم رو گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین