پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،‌محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از انتشار ‏طرح ‎اصلاح ساختاری بودجه خبر داد و از صاحب‌نظران دعوت کرد نظرات تکمیلی خود را در خصوص این طرح ارائه فرمایند.

شعارسال: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از انتشار ‏طرح اصلاح ساختاری بودجه خبر داد و از صاحب‌نظران دعوت کرد نظرات تکمیلی خود را در خصوص این طرح ارائه فرمایند.

 به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،‌محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از انتشار ‏طرح اصلاح ساختاری بودجه خبر داد و از صاحب‌نظران دعوت کرد نظرات تکمیلی خود را در خصوص این طرح ارائه فرمایند.

‏این طرح در راستای تدابیر رهبر انقلاب، بر مبنای ۴ محور و شامل ۲۳ برنامه طراحی شده تا زمینه حرکت به سمت بودجه بدون نفت را فراهم سازد.

 متن توییت نوبخت به شرح زیر است: طرح اصلاح ساختاری بودجه که در راستای تدابیر رهبر انقلاب، بر مبنای ۴ محور و شامل ۲۳ برنامه طراحی شده تا زمینه حرکت به سمت بودجه بدون نفت را فراهم سازد، در وبگاه سازمان برنامه و بودجه منتشر شد. از صاحب نظران دعوت می کنم نظرات تکمیلی خود را ارائه فرمایند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1398 ، کدخبر:13980320000889 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین